Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Hotellfrukost in my heart!

Publicerad 2017-09-18 17:58:49 i Frukost, Resa, Sötsaker,

Riktigt bra frukost på vårt hotell alltså! Massor av italienska skinkor och salami. Färsk frukt i mängder och en massa annat gott. Imorse var vi lite bakis och unnade oss nåt från frukostmenyn. Sebbe tog pannkakor och jag tog belgisk våffla. Den kanske inte ser så mycket ut i världen. MEN tänk dig friterad banan med glass? Ah precis. Så smakade denna skapelse😍 inte alls nyttig men det är försent för sådant tjafs denna resa. 


Imorgon bitti drar vi oss mot flygplatsen igen. Samtidigt som det är skönt med semester så saknar vi bubbis nåt kopiöst😢

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela