Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Hösten har flyttat in i trädgården

Publicerad 2017-09-05 06:52:15 i Livet,

Dem som har hand om vår nya trädgård har planterat en massa fint i alla krukor när vi var där senast. Så härligt med blommor i stora krukor. Dock hade vi med oss lite från huset också såsom detsom står vid den lilla cafégruppen. Dessa växer fortfarande stadigt!

Trevlig tisdag på er!


Jag och Espen hade egentligen både måndag och tisdag planerade men han fick krupp natten till måndagen så han sov dåligt och jag låg och kollade så att hans läppar inte blev blå hela natten. Han andades så sjukt ansträngt men det gick bra och inga läppar blev blå som tur var! Han är lite febrig men inatt sov han som en stock och väckte mig nu vid 6. 

Just nu ligger vi i sängen och myser till Emil i Lönneberga. Väntar på att hans faster och kusin ska vakna för då ska vi äta pannkakor😍 himla smidigt nu när vi bor häck i häck med Sebbes syster😏 Sen ska vi fortsätta ta det lugnt hela dagen så att hans förkylning släpper! 

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Publicerad 2017-09-05 09:00:08

Ser jättefint ut! :)

Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Publicerad 2017-09-05 09:00:09

Ser jättefint ut! :)

Svar: Visst gör det!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela