Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Ett barnrum tar form

Publicerad 2017-09-03 08:09:57 i Barnrum, Livet, Renovering, Vårt hem,

I veckan var jag och min syster i lägenheten och försökte få lite ordning i allt kaos. Espens rum var färdigmålat så det tog vi tag i först!

Han har fått världens gosigaste matta som man liksom vill sitta och krama in fötter och händer i helst hela dagen. Perfekt för mindre som leker mycket på golvet! Så mysigt att få bädda hans säng också. När han kom och sa hej den dagen så gick han runt och pekade och började leka med sina leksaker. Nytändning kan man lugnt säga;) 


Det är ju långt ifrån perfekt och helt mysigt men det är en början iallafall☺️ vad tycks?  

Glöm inte att trycka på det lilla hjärtat om ni gillar inlägget❤️

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2017-09-03 15:11:07

fint!

Svar: Tack!!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela