Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En tjejkväll i Lidköping

Publicerad 2017-09-27 12:00:00 i Livet, Mat är gött,

Igår tog jag bilen till min kusin för att hänga med henne, Nathalie och en ny supertrevlig tjej vid namn Matilda! Min kusin och hennes kille gifte sig som en överraskning i New York för några veckor sedan så vi hade med lite blommor, choklad och bubbel🥂

Till min stora förtjusning hade Elin gjort pulled pork som jag älskar! Det var faktiskt hon och Emil som gjorde det till mig första gången för några år sedan när jag hälsade på dem i Stockholm. Jag blev helt frälst och älskar det än idag!


Kort och gott hade vi en riktigt härlig kväll. Ibland behövs det lite girl power-häng!👌🏽

Kommentarer

Postat av: Isabell Hedberg

Publicerad 2017-09-27 12:17:31

Men åh vad mysigt :D
Ser jättegott ut :)
Kram!

Svar: Ja underbart:D Kram
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Publicerad 2017-09-27 12:29:33

Så myisgt

Svar: Verkligen!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela