Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En lila bukett

Publicerad 2017-09-30 13:00:00 i Livet,

Köpte sååå underbara blommor igår. Var sugen på nåt höstigare och detta blev resultatet! Köpte även superfina ljus som satt som ett smäck i en av våra kristallkronor. Ska köpa fler sådana till våra andra kronor. Sååå fint verkligen! Ska ta en bild och visa sen kanske! Och så fyndade jag den vasen som var på bilderna på barstolarna. Detta är ingen reklam men Bellas blommor har 50% på alla produkter från dbkd. Därav mitt fynd på vas👌🏽☺️ 

Kommentarer

Postat av: Anna - Fotograf & Rovfågeltränare

Publicerad 2017-09-30 15:02:04

Älskar dessa färger tillsammans! Lila, guld och vitt! Perfekt som färgtema till bröllop också!

Svar: Ja åh, det har du ju rätt i. Så läckert!!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela