Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Dream floors

Publicerad 2017-09-14 21:51:57 i Livet, Renovering, Vårt hem,

Idag blev jag glatt överraskad när jag kom till lägenheten. Trodde inte att Åke hade lackat med den nya färgen på golven än. Men det hade han!! 


Nedan ser ni den gamla färgen. Naturlig ek liksom. Men vi var ju sugna på lite mustigare. Bläddra ned för att se resultatet😍

Alltså huuuuur snyggt och coolt blev det inte?!? Eh fifan vad nöjd jag är med färgen alltså. Helt sjukt!

Tryck på hjärtat om du också tycker golven är tjusiga😍

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-09-15 06:05:24

Supersnyggt!! 😍

Svar: Tack😍😍
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Alexandra

Publicerad 2017-11-04 12:27:51

Hej underbara golv! Får man fråga vad det är för lack ni har? Tack för en underbar blogg! Kram

Svar: Hej! Tack ursäkta för sent svar men har väntat på att höra från företaget som gjorde golven! Jag tänker att jag kan maila dig när jag får svar:) Tack snälla!! KRAM
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela