Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Drar ut på sommaren lite till

Publicerad 2017-09-17 16:40:00 i Materiella ting, På min kropp, Resa,

Inlägget innehåller en annonslänk.
 
God eftermiddag från Gardasjön!
 
Igår när vi gick ut och åt middag hade jag denna fina klänningen på mig. Kände mig väldigt söt faktiskt! Väldigt photogeniska miljöer att knäppa några bilder i också😏 Härligt att förlänga sommaren och sommargarderoben några dagar till. Nu kom vi precis upp till rummet efter några timmar vid poolen. Blev riktigt varmt och skönt faktiskt. När vi kom till Italien så spöregnade det nämligen. Tyvärr ska det nog göra det imorgon också. Men det var skönt att klämma in lite häng vid poolen idag som sagt.
 
Imorgon ska vi hyra en bil och åka på vinpovning i Valpolicella-området. Ska bli sååå kul! En liten dröm jag har. Varit på det i Grekland med min mamma men då var jag 18, drack bara vitt vin och hade öroninflammation i båda öronen haha. Ingen superbra upplevelse tyvärr... Hoppas öronen klarar sig imorgon!
 
Tryck på hjärtat om ni också tycker att klänningen är fin❤️
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida G Svensson

Publicerad 2017-09-17 21:08:31

gud vad snygg du är kvinna! klänningen är fantastisk!

Svar: Wow tack Frida!❤️ blir så glad när du skriver så!!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Felicia

Publicerad 2017-09-18 15:56:21

himla fin klänning :D

Svar: Tack!:D
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela