Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Doften av kanelbullar

Publicerad 2017-09-28 18:00:00 i Livet, Mat är gött, Sötsaker,

Alltså jag tror inte riktigt att ni förstår hur skönt jag tycker det är att äntligen fått flytta in i vår lägenhet!! Gick superbra att bo hos Sebbes föräldrar men man gjorde liksom inte samma grejer som man kanske gör annars normalt. Som att baka och laga mat tex. Jag fungerar ju typ inte alls under stressiga situationer och jag tycker det har varit väldigt psykiskt jobbigt attt inte ha haft ett eget hem. Men nu är det som att en sten lyfts från min bröstkorg. Behöver min säkra bekväma punkt för att fungera. Känner mig mycket gladare och piggare och det gillar jag!😍

Men igår fick jag ett riktigt glädjeryck och handlade först på morgonen till lunch. Blev sugen på korvstroganoff och så vet jag att Espen gillar det väldigt mycket också. Och när jag stod och lagade detta så skickade jag ett sms till Sebbe om han ville äta lunch hemma. Och det ville han och det var så mysigt att han åt med oss😍

Sedan på eftermiddagen gick jag förbi jästen på Ica och bah JAG SKA BAKA BULLAR!! Så ja, det gjorde jag! Och visat blev dem fina?? Ännu bättre är att dem blev supergoda!


Vill bara tillägga att jag även gjorde middag på kvällen också. Inget svårt då jag köpte Kronfågels kycklingkebab, bosniskt bröd och kebabsås haha. Men gott blev det!! Detta brödet hittas i frysdisken och bara måste testas! Såååå gott. Bara att värma i mikron i 2 min. 

Blev ett knasigt inlägg men det bjuder jag på hehe.... 

Tryck på det lilla hjärtat om ni gillar inlägget❤️

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-09-28 21:30:13

Lät spännande! Måste testa brödet :)

Svar: GÖR DET! Köpte två paket igen idag för att ha i frysen när fantasin tryter;) Passar lika bra att ha som godare smörgås!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela