Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Update badrumsrenovering

Publicerad 2017-10-12 08:00:00 i Livet, Renovering, Vårt hem,

Här kommer lite bilder på vårt snart nya badrum. Väggarna är fogade och klara och idag började dem med golvet! Hopps dem blir klara till fredag så kan snickaren köra igång nästa vecka med panelen och kommoden. 

Haha vårt stackars sovrum agerar förråd för saker som ska in k badrummet... Badkar kom idag, golvplattor, panel och bänkskivan. 


Längtar till när vi slipper duscha nere i källaren alltså😅

Glöm inte att trycka på hjärtat om ni vill ha mer av dessa inlägg❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela