Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Två från idag

Publicerad 2017-10-13 18:18:21 i Livet,

Idag kom mamma till Skövde och mötte mig och Espen på stan. Vi kilade i affärer och umgicks. Skönt att komma ut bland folk lite efter denna vecka 😉

Köpte en till pyjamas med Bilar-motiv. Han är helt hooked på Bilar. Helt sjukt. 

Köpte med oss lunch hem och när mamma åkte hem lekte vi lite ute innan jag fick den briljanta idén att cykla till stan för att...

Hyra film!!


Vi väntar på att få fiber till lägenheten så vi är tvungna att ha ett modem sålänge. Det med mest Var på 100 GB. Men när Sebbe streckkollat på tv hela vecka så tog det slut. Och nästa påfyllning är om 20 dagar. Att köpa till bara 10 GB kostar 249:-?!? Så ja jag tänkte att ikväll hyr vi film!

Nu jäklar tar vi helg! Sebbe var inte på jobbet idag heller men han är mycket piggare. Så kanske blir ett någorlunda normalt fredagsmys ikväll😍 

Glad fredag på dig som läser❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela