Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Tre från denna söndagen

Publicerad 2017-10-29 18:32:55 i Livet,

Har inte gjort så jättemycket idag ska jag väl erkänna. Ringde pappa efter att Sebbe åkt och frågade om jag kunde komma dit och äta lunch. Sagt och gjort! Efter lunchen blev jag så förbannat sötsugen och då grävde sig pappa längst in i skafferiet och hittade två chokladrutor med nougat. Dagen var räddad!

Runt två åkte vi hemåt, pratade i telefon med Sebbe som var på flygplatsen i Köpenhamn. När vi kom hem till Skövde körde vi förbi kvantum och handlade nödvändigheter. Dvs tandkräm, barngröt och en massa annat onödigt. Skulle ha typ tomater och barngröt och kom ut med kvitto på 700 kronor. Hur fasen lyckas jag?! 

Nu har vi precis badat kvällsbadet och ätit gröt till Emil. Espen pekar i sin bok och jag skriver lite här! Tror det kan bli tidig sänggång för oss båda. Inte bestämt om jag ska försöka natta bubbis snart och kanske se en film i lugn och ro. Eller fixa lite smörgås och trycka på en Disney-film på Netflix och kramas med min lille❤️ time will tell!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela