Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Soft pink - Sneak peak

Publicerad 2017-10-10 08:01:00 i Materiella ting, På min kropp,

Inlägget innehåller annonslänkar.
Idag hade jag en timma för mig själv. Då åkte jag till Elins Esplanad här i Skövde. Ville så gärna testa en tröja jag spanat in på nätet. Dessvärre såg den lite "billig" ut om ni förstår vad jag menar. Tyvärr... MEN! Jag kikade lite extra och hittade dessa godbitar. Kärade ner mig lite extra i rosa grejer. Piggar upp extra nu när det är kallt ute tänkte jag! I love! Fyndade även vasen från Broste Copenhagen på halva priset inne på Hemtex. Ja det blev en riktig shoppingtimme för mig. Var ju tvungen att köpa lite grejer till bubbisen också;) En ny pyjamas med Bilar på, en mössa som matchar min nya grå och en stickad tröja. Och ni skulle sett hans min när vi packade upp påsen. Han blev så glad och ville ha på sig allt på en gång. Nu ligger han och sussar sött i sin nya coola pyjamas!
 
Ne hörrni! Ska försöka övertyga Sebbe att ta lite bilder när jag har på mig min nya gulliga tröja. Så mjuk och skön! Här är en länk till mössorna också. Sköna och coola! Och det bästa, dem kostar 59:- styck!
 
Puss och kram och glöm inte att trycka på det lilla hjärtat<3

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2017-10-10 11:44:35

mössorna är riktigt fina!

Svar: Ja eller hur! Haft på mig den rosa idag när jag varit ute. Så härlig!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela