Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

October wanties

Publicerad 2017-10-09 10:29:52 i Materiella ting, Vårt hem,

Inlägget innehåller annonslänkar.
1. En underbar pall som skulle stå fint nästan vart som helst faktiskt!
2. Vi behöver verkligen förvaring i vår groventré. Snart kommer vintern med vantar, halsdukar och blöta skor. Denna klädhängare kanske skulle vara en bra lösning då den inte tar så mycket plats!
3.Hur gullig är inte denna pallen?? Då vi har högt i tak här hemma så är det perfekt att hitta en fin pall att ställa en större växt på.
4. Visst vore det fint med krukan till höger? Tänker en mastig monstera i denna kruka. Den är 30 cm i diameter så det borde ju få plats!
5. En snygg handtvål är ju ett måste på handfatet! Denna finns även med fler peppande texter! 
6. Ni vet ju vid detta laget att jag älskar att ordna middagar. Och på nåt sätt känns det liiite härligare att göra detta på hösten. Vet inte om det är pga att jag gillar lite tyngre mustigare mat såsom långkok och andra grytor? Iallafall skulle jag gärna duka upp på en rustik linneduk. Denna härliga i grå står högt upp på min önskelista.
 
Hoppas förövrigt att ni får en kick ass-måndag! Vi fortsätter sjukstugan här hemma då Sebastian fortfarande inte är bra. Det blir hantverkarfritt iallafall idag här hemma. Och jag ska springa några ärenden på Elins tänkte jag! Haft ögonen på en tröja på Gina Tricot som inte fanns på nätet så ska se om dem har den hihi.
 
Glöm inte att trycka på hjärtat om ni gillar att få lite tips då och då<3
 

Kommentarer

Postat av: Miss Baby Peaches

Publicerad 2017-10-09 19:55:15

Jag gillar klädhängaren skarpt!

Svar: Ja visst är den fin! Så klassisk!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela