Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Nedsläckt och fram med höstmyset

Publicerad 2017-10-23 21:14:09 i Livet, Vårt hem,

Alla som har flyttat nån gång vet ju att det tar sin lilla tid innan man bor in sig och känner den där hemkänslan. Jag tycker ändå att vi äntligen börjar få det fylligare hemma och så mysigt. Denna hösten har änsålänge varit underbar i vårt nya hem. Tror att julen blir ännu vackrare. Vi bor så himla fint så man vill liksom få till det på det viset huset förtjänar! Nu har vi hängt upp hela tre tavlor här hemma haha. Sebbe vill mest panga upp dem och jag vill ha lite tanke bakom det hela. Där går vi emot varandra. Men vi försöker mötas halvvägs. Därav dessa tre tavlor😉


- Blir superglad när ni pushar på hjärtat -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela