Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Mitt favoritschampo och nya bekantskaper

Publicerad 2017-10-18 22:23:34 i Skönhet,

För en tid sedan började jag få så sjukt torr hårbotten som liksom flagade bortom allt som har med mjäll att göra. Testade ALLT! Fick till slut smörja hårbotten vid varje dusch med balsam som inte luktade nåt från apoteket om det skulle kännas bra. Funkade såklart men så räckte det med att jag använde "finschampo" ,dvs vilket schampo som helst med doft, en gång och så var jag tillbaka på ruta ett. Tills jag testade denna underbara blå flaska som finns på bilden ovan. Doftar friskt men inte för mycket. 
Har verkligen fastnat för deras grejer. Blivit så torr i ansiktet nu när graderna sjunker också. Ska bli kul att testa den! Köpte även en duschcreme till Sebbe som luktar sååååå sjukt gott!
Cred till detta märke som använder influencers för att marknadsföra deras produkter. Josefin Dahlberg la upp en presentkod på sin instagram om att man fick en gåva vid köpa över 300:- om man använde hennes namn i kassan. Fick detta resekittet på köpet värde 179:-! Duscholjan älskar jag redan då den står i duschen hehe, Har testat balsamet innan till schampot och tycke det hade lite tråkig doft, men kroppsoljan och hankrämen tycker jag är super änsålänge. Doften från "Almond"-serien känns så lyxig!
 
Lite onsdagstips från mig hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela