Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

I nytvättade lakan

Publicerad 2017-10-08 09:28:50 i Livet, Vårt hem,

Inlägget innehåller annonslänkar.
Sängbord - HÄR / Påslakanset i linne - HÄR / Överkast - HÄR 
 
Alltså jag typ måste verkligen bädda vår säng varje dag. Rummet ser mer städat ut när det är bäddat eller hur? Kommenterade på Josefines blogg och frågade vart hennes randiga örngott var ifrån för dem var så fina. Så visade det sig att jag bäddat med likadana från Ikea men i en annan kulör haha. Får väl köpa dem grå också;)
 
Annars då?? Sebbe kom hem från jobbet i fredags och var riktigt jäkla dålig. Han brann nästan upp. Innan hade våra vänner ställt in middagen då deras lille var sjuk. Hade inte dem ställt in hade vi fått göra det. Så den lediga helgen vi sett fram emot blev väl sådär rolig. Men så är det ju då det går sjukdomar överallt nu i dessa tider tyvärr. Bättre lycka nästa helg! Vi beställde mat på kvällen från Mamma Mia här i Skövde som var sååå gott. Vi köpte pizza och pasta och delade på det. Trots sjukdom var det en mysig kväll. Och så såg vi en film som heter "Going in style" som var rolig och mysig! Tips!
 
Nu hoppas vi att min kära man mår bättre snart så att vi kan ha lite mysigt ihop innan han ska till jobbet imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela