Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En serveringsvagn har flyttat in

Publicerad 2017-10-31 09:27:00 i Livet, Vårt hem,

Igår lägligt när Espen sov i soffan knackade det på dörren från Postnord. Det var lite grejer som jag passade på att beställa hem från Newport när dem hade 20% på hela sortimentet under helgen. Bla denna underbara serveringsvagn! Hur fin är den inte?? Den fina glasflaskan är därifrån också. Köpte även en cool bok om klockor till Sebbe och en Chanelbok till mig. Dock kom inte den och skulle tydligen komma om typ tre veckor.. Men men!
 
Igår hände bannemig inte så mycket men ändå gjorde det det! Hade målare här typ hela dagen. Jag och Espen slängde en massa skräp osv, köpte lite blommor och grejade hemma. Sen kom en snickare som gjorde lite småfix, hjälpte mig att sätta uppe en spegel och gjorde mig sällskap på en kopp kaffe. Han tycker jag gör väldigt gott kaffe så det kunde han ju inte tacka nej till såklart! Ont i magen hade jag på morgonen också. Så inne bängen... Men det gick okej ju längre dagen gick. Jag och Espen åkte på eftermiddagen in till stan, köpte två filmer, åkte till Plantagen och köpte gröna växter. På vägen hem tänkte vi smita in på ica för kvällsmat men det blev ett samtal till Mamma mia istället och pizza haha. När vi ätit upp kom brorsan och hans tjej som ska vara fosterföräldrar åt en byrå som vi inte har någon användning av just nu också. Jättesnällt! Sen kan jag säga er att Espen var trött. Tänkte bada honom vid 18 för att få bort allt snor i hans näsa. Men klockan blev nästan 20 och sen var det dags för sängen. Han somnade bokstavligen med flaskanhängande ur hans händer. Och vet ni vad? Då la jag mig också! Så skönt!!
 
Nu vankas det utflykt och tygköp med min mamma och lite andra grejer! Och inatt kommer äntligen Sebastian hem igen!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela