Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En enkel äppelpaj

Publicerad 2017-10-10 17:39:55 i Livet, Sötsaker,

Insåg att vi hade lite aroma-äpplen som låg och blev mjuka så jag blev sugen på att baka en äppelpaj! Detta gjorde jag efter att vi varit ute och busat i den friska luften alla tre. Sebbe fick hålla koll på Espen medan jag planterade blommor i balkonglådorna. Dem var heeeelt vissna och nästan svarta så det var härligt att hålla på med händerna lite och göra det höstfint! Köpte även lite nya blommor att ha inomhus och en uteblomma med lite halloween-feeling på. Den fick göra sig fint på vårt bord på uteplatsen. 
 
Åh vad jag älskar hösten!! Vill bara att Sebbe ska bli bra igen så att man kan mysa lite. Men det känns som att det är på väg i rätt riktning. Nu ligger vi även två dagar efter i renoveringen av badrummet... Men tror att all plattsättande ska vara klart på fredag. Så förhoppningsvis hinner snickare och vvs in för att fixa det sista innan fredag nästa vecka. För då kommer företaget som gjort vårt kök och fotar det. Och eftersom dem gjort kommoden så vill dem gärna fota det också. Lite coolt faktiskt! Och den fotografen Mia använder sig av heter Fanny Hansson och är grym! Tror iallafall att det är hon hehe. Vi får väl se! Bra kommer det nog bli!
 
Glöm inte att trycka på hjärtat om ni tycker om inlägget<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela