Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Busa in hösten

Publicerad 2017-10-10 12:06:00 i Barnkläder, Espen 1-2 år, Livet,

Hallå där!
 
Måste erkänna en sak... Nu när Sebbe varit dålig här hemma har jag varit en riktigt dålig mamma känner jag. Han har behövt hjälp med diverse grejer och så vill man ju ta hand om den man älskar när den mår dåligt. Men med detta har det kommit att vi blivit ganska instängda och då känner jag att Espen blivit lidande. Vi har inte gjort någon utflykt eller varit ute och busat knappt överhuvudtaget. Dels har det spöregnat men också för att det varit fullt upp hemma med att ta hand om pappa, fixa mat till hela familjen osv. Så blir det väl ibland antar jag.
 
Men igår fick jag nog! Vi klädde på oss och gick iallafall ut i trädgården. Vi sparkade boll, jagade varandra och kiknade av skratt. Espen nya grej är att springa efter mig medan jag drar kvasten bakom mig och precis innan han hinner ikapp den så drar jag iväg igen med den igen. Oj oj oj vad han skrattade. Han hade nog väldigt roligt då han efter denna lekstund somnade i soffan. Klockan var liksom 16 och det kändes inte smart att han skulle sova så sent. Så vi väckte honom och duschade honom. Men han var så kinkig och trött så vid 18 värmde jag en flaska och så somnade han och sov till 6 imorse. Helt sjukt ju! Han som somnar typ 21 annars.
 
Och hans fina nya jacka från Polarn o Pyret då? Så varm och go. Kom dock på att vi kanske måste köpa ett par varma termobyxor. SJukt kallt ute nu på kvällarna alltså! Trodde jag köpte det senast men tydligen inte;)
 
Annars vill jag önska er en härlig tisdag! 
 
Kramis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela