Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Badrummet är klart!!!

Publicerad 2017-10-26 12:05:21 i Renovering, Vårt hem,

Alltså heeelt sjukt. Det som hantverkarna hållt på med nästan hela sommaren är äntligen färdigt!!! Ni fattar inte vad skönt det känns alltså. OJ OJ OJ!! Detta stackars badrum har ju fått genomlida en hel del...  Se nedan.

Det har verkligen varit en badrumsmassaker.

Vi är verkligen supernöjda med modulen och marmorskivan. Känns så lyxigt!

Älskar även att vi valde att ha lite panel blandat med allt kakel. Eftersom det är så högt i tak så hade det blivit väääldigt mycket kakel. Nu blev det lite värme med träet. Panelen är målad med samma färg som modulen. Blev skitsnyggt!

Tryck på hjärtat om ni också tycker det blev fint :D

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2017-10-26 20:23:58

Men guuuuuud vad fint det blev 😮❣️

Svar: Visst blev det😍☺️☺️☺️☺️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela