Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Underbara krukor

Publicerad 2017-11-12 14:52:43 i Blomster, Vårt hem,

(null)

(null)

(null)
Igår åkte jag in till stan och köpte krukorna jag pratade om igår. Och som jag älskar dem!! Älskar den gröna stora växten, har fyra stycken här hemma redan. Glömt vad den heter dock?? Det var iallafall skönt att få ut någonting i entrén som ekat tomt nu när det målats. Imorgon ska garderobsdörrarna komma färdigmålade. Så då kan vi hänga in jackor och gömma undan lite småsaker som vantar och mössor. 

Tanken är ju att vi ska ha det vardagliga i groventren så dit beställde vi faktiskt en anordning från String idag. Tror det blir riktigt cleant och praktiskt!

- Blir så HIMLA glad när ni trycker på det lilla hjärtat <3 -

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2017-11-12 18:23:24

Grymt fina krukor! Vad bra det blev :)

Svar: Tack snälla! Jag blev så nöjd😍
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Maggie Bergius

Publicerad 2017-11-12 21:09:31

Jättefina! Har också funderat på att köpa dem:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela