Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Underbara blomster

Publicerad 2017-11-28 16:15:33 i Blomster, Livet,

(null)

(null)
Häromdagen köpte jag denna ljuvliga bukett 😍 blev så kär i den förra kag fick från Bellas att vi gjorde en liknande fast i rosa! Så nöjd!

Idag mina vänner tog jag tag i storhandlingen. Handlade på Coop vilket jag inte brukar och shit vad dyrt det blev?!? Haha asså jag kommer aldrig över 2000 när jag storhandlar med nu blev det 2300?! Helt sjukt förfan. Blev lite stearinljus, två paket blöjor osv så då plockar det ju på lite. Sen har dem en väldigt rolig "eko-hylla" där som jag tycker är lite kul så köpte lite tvättmedel och choklad hehe. Men ändå. Är i chock!😂

Nu har Sebbe kommit hem. Vi har tänt en brasa som jag ligger framför. På golvet då vi inte har några möbler där än. Men det är mysigt ändå! Dem andra två duschar och ikväll ska det lagas pestofylld kycklingfilé inlindad i parma. Till det blir det rotfrukter i ugn. Mums!

- Blir alltid så glad när ni trycker på det lilla hjärtat ❤️- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela