Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Söndagsfrukost med snöflingor

Publicerad 2017-11-19 11:11:47 i Frukost, Livet,

(null)

(null)

(null)
Godmorgon!

Snön faller utanför och det tycker jag är härligt! Sebbe kom hem utan Espen igår då han prompt skulle sova med farmor och farfar så vi har ätit frukost idag bara jag och min man. Mysigt också men saknar min glada bubbis på morgonen❤️ MEN vi sov faktiskt till halv 9 idag?! Tacksam för det!

(null)
Vår trädgård har blivit ännu vitare sen jag tig denna bilden imorse. Keep it coming!

Nu ska jag nåla och lägga upp våra gardiner i sovrummet! Har att göra idag. Känner mig lite stressad haha. Vi måste få ner en massa saker i källaren och att gå i tre trappor med en massa saker med en liten som som springer runt är ju inte det lättaste;) så vi måste passa på snart innan han kommer hem. 

Kram på er och trevlig söndag!

Kommentarer

Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Publicerad 2017-11-19 17:45:21

Skönt med sovmorgon och god frukost :) Men förstår att det är lite tomt också :P

Svar: Ja men precis!😉 men inte ofta man är ensam nu för tiden sä man får passa på att njuta lite!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela