Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Ny liten svart väska

Publicerad 2017-11-23 09:51:00 i Livet, Materiella ting, På min kropp,

Inlägget innehåller annonslänkar.
När Espen sov på stan häromdagen pasasde jag på att smita in på Gina Tricot. Han brukar inte tycka det är så kul där plus att det är trappor hit och dit så inte så vagnvänligt liksom. Men ställde honom i några minuter där han inte var i vägen och kikade snabbt. Hittade denna topp bl a och väskan på bilden som är så gullig och nästan lite Gucci-lik! Kanske nåt någon kan önska sig i julklapp! Finns i fler färger också. Gillar Ginas små väskor väldigt mycket. Har några stycken. Bra pris också! Klänningen är faktiskt också ny men den köpte jag på La Rami här i Skövde. Dem har så mycket fint nu! Mina naglar passade ju perfekt till denna lilla outfit märkte jag nu ;)
 
Önskar er alla en finfin torsdag! SNART HELG TJOHOOO! Dock ska Sebbe på hockey hela dagen på lördag hehe. Så imorgon har han lovat mig familjemys deluxe! Så det är jag riktigt sugen på!
 
KRAMIS!
 
- Blir SÅ glad när ni tryker på det lilla hjärtat -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela