Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Linnekuddar och fårskinn

Publicerad 2017-11-30 16:36:27 i Materiella ting, Vårt hem,

(null)

(null)

(null)
Hej allihopa!

Hektiskt idag! Jennika har varit hos mig och Espen idag. Hon har varot en klippa och hjälpt mig fota lite till bloggis! Sen har vi fikat på lite kaffe också emellan varven såklart 😉 

Dagarna gör ju så fort och snart är det första advent! Försöker få lite adventstrevligt här hemma allt efter som. Senaste tillskotten hittar vi i vår soffa. Dem vita kuddarna från Tell me more och dem mörkgrå från H&M Home. Fårskinnsfodralen är från Åhléns men inhandlades förra året om jag inte minns fel. Så fina!!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2017-11-30 22:45:29

Riktigt snygga kuddar! :)

Svar: Tack snälla! Så nöjd med dem:)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela