Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Godbitar

Publicerad 2017-11-24 09:00:00 i Materiella ting, På min kropp,

Inlägget innehåller annonslänkar.
 
Gaaaah vad mycket fint det finns nu i klädesväg!!! Känns som jag vill ha sååå mycket men någonstans måste man ju säga stop haha!! Men satte ihop lite godbitar jag gärna skulle klä mig i just nu. Den prickiga jumpsuiten alltså. Tänk i vår liksom och gå runt och se sådär parisian ut. Åh vad nice! Den glittriga pärlan kan jag också glida runt i till ett par coola sneakers och en jeansjacka. Hehe jag tänker vårkläder nu redan... Men nu tar jag gärna stickade plagg med ett par coola jeans. Typ dem nedan. Har du någon favorit??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela