Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Fars dag-frukost

Publicerad 2017-11-12 10:22:37 i Frukost, Livet,

God morgon damer och herrar!
 
Vi startade vår dag med belgiska våfflor och lite paketöppning! Det är ju ändå fars dag! Vi har haft lite jobbiga nätter med en liten som vaknar en gång i timmen och är superledsen. Så detta förtjänade vi alla tre! Så nu har vi invigt det nya järnet jag köpte igår. Tjohooo!
 
Vi ska snart åka till Skara och säga hej till Sebbes mamma och pappa och i eftermiddag ska vi på en sen brunch på Knistad med min familj. Fullspäckat schema idag! Sedan ikväll ska vi bara ta det lugnt iallafall! Espen är ju pigg och ganska sig själv på dagarna. Äter dock sämre men får i sig dryck. Tror han fick antingen höstblåsor eller tredagarsfeber. Fått lite röda prickar på händer och fötter. Iallafall så känns det som att det är på väg åt rätt håll! Hoppas stackarn får sova lite om natten.
 
Önskar er alla andra en riktigt fin söndag! I Skövde har vi klarblå himmel och frisk luft i kylan!
 
- Blir så glad när ni trycker på det lilla hjärtat<3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela