Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En sen frukost och en present

Publicerad 2017-11-02 21:58:10 i Frukost, Livet, Mat är gött,

Idag kom ju Emma hem till oss och åt frulle. Med sig hade hon Myllimäkis nya bok och jag blev så glad! Inte bara det utan ett underbart doftljus och grönt te med smak av hallon och ingefära låg i en fin påse. Vi åkte och gjorde ett ärende på stan och efter det smakade vi på det och det var så gott! Espen somnade i bilen så la honom i soffan. När han vaknade fick han sitta i Emmas knä och mysa medan jag lagade stuvade makaroner och köttbullar. Alltså såååå gott!!! Vi hade en sån mysig dag och Espen är helt kär i Emma. Så gulligt. 
 
Nu har vi varit på handboll, Espen sover och vi slötittar på Paradise Hotel. Sen blir det bannemej sängen!
 
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Fanny Ståhl

Publicerad 2017-11-03 07:55:29

Mysigt! Vart kan man köpa teet? :)

Svar: Det finns på Ehlsas garderob i Trollhättan😘 du kanske kan kolla vad dem har för märken och hitta vart närmsta återförsäljare finns till dig☺️
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Johanna Utterberg

Publicerad 2017-11-03 09:01:46

Men åh vilken mysdag! :) Och så gott det ser ut!

sv: Tack snälla! Hehe, ja den är väl olika hos alla kan jag tro. Vad kul att du gillar bilden och precis, det är Broste's Dotty-vas som finns att klicka hem till kampanjpriset 199 SEK i min webshop (www.stylemood.se) denna vecka! Kram

Svar: Ja så härlig! :)
Åh sedär! Kanske jag får kika in då :) Kram
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2

Publicerad 2017-11-03 11:29:30

mysigt

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2017-11-03 14:51:24

Vilken härlig frukost!

Svar: Ja så god och härlig!!☺️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela