Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En blommig morgon

Publicerad 2017-11-09 10:48:06 i Livet, Materiella ting, Skönhet, Vårt hem,

Inlägget innehåller en annonslänk.
God morgon! Eller förmiddag kanske...
Först nu jag hunnit sätta mig snabbt vid datorn. Espen är full av energi och vi har tvättat sängkläder, ska nu hänga en maskin mörk tvätt. Espen sitter nu i mitt knä och börjar bli trött tror jag för han är himla gosig;) Han har fått en grej för att jag ska hålla mina händer runt hans öron och skratta haha. Så det tar längre tid än jag tänkt att skriva detta. 
 
Nu till huvudämnet! Mitt nattuksbord är så fint tycker jag. Dels för att själva bordet och lampan är så fin men jag har även inhandlat mig sådana där fina evighetsrosor! Dessa ska hålla sig fina i ett helt år!
 
Och min lotion då! Har ni testat doften "Almond Milk & Honey" från Body Shop?? Skulle egentligen köpa oliv som jag brukar men så var den slut så då testade jag denna och blev kär! Den lukta så gott! Klarar inte av för starka dofter och vill inte gå runt oh lukta godis liksom så denna passade mig perfekt! Den finns här!
 
- Blir så sjukt glad när ni trycker på det lilla hjärtat<3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela