Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

E som i Espen

Publicerad 2017-11-01 10:40:00 i Barnrum, Livet,

Nämen hallå där! Hoppas allas dag har startat härligt!

 
Min startade med att Sebbe väckte mig och sa hej innan han åkte till jobbet. Han är hemma❤️ Vaknade även med en härlig huvudvärk men det blev lite bättre när det stod en superfin present på handfatet när vi gick upp🙊 
 
Nu har jag badat Espen med sällskap av målaren också haha. Trångt här hemma oftast men så är det! Espen han fått snor på ställen jag inte visste att snor kunde hamna så då ät det illa tvunget med ett morgonbad. Nu har han hjälpt mig med att hänga in typ tre maskiner tvätt i våra garderober också. Väntar på att handdukarna ska bli klara så jag kan slänga in dem i tumlaren. Sen bär det iväg till stan för att betala en kruka jag fick låna hem från Bellas Blommor. Den var ämnad till en helt annan växt men den fick inte plats. Men den var väldigt fin till en annan! Och så har jag ramat in en plansch så den ska hämtas ut. Ska bli kul attt få upp den på väggen! Sen blir det en tur till jobbet och träffa pappa Sebastian✨
 
Nu babblar jag som vanligt. Önskar en underbar onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela