Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Chanel på min bänk

Publicerad 2017-11-16 21:28:12 i Livet, Vårt hem,

(null)

(null)

(null)

(null)
Godkväll!

HERREGUD vilken dag vi haft min mamma och jag. Vi började dagen med en stadig frukost och sen bara köttade vi! Vi hade ju syjunta här hemma och skulle sy fyra längder gardiner av 14 meter tyg. Vi har ju cirka 3.40 i tak så det behövs en del tyg. Mamma är ju proffset så hon gjorde det mesta och fick dirigera mig på maskinen. Så lite hjälpte jag till som tur var! Espen var hur snäll som helst med tanke på vad tråkiga vi var. Enda gången vi pausade var när Espen skulle sova och jag tog en promenad med honom samt vid lunch. 
Så mellan 10 och 17.30 har vi alltså sytt!  Men så himla skönt att vi hann färdigt!! TACK MAMMA!❤️

Inte så sammanhängande bilder kanske för jag gled iväg lite här haha. Men köpte iallafall denna fina Chanel-bok för någon vecka sedan.  Love it! Och vad tycks om min fina nya korall?? Den är fake dock och är från Ullared! Älskar den också!

Nu ska jag mumsa i mig min Geisha här som jag tycker att jag förtjänar och imorgon ska jag och Espen hitta på nät roligt nu när det inte blev så kul idag!

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela