Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Bastubad, invigning av pool och plockmat så det heter duga

Publicerad 2017-11-20 07:27:45 i Livet, Mat är gött,

(null)

(null)

(null)
Godmorgon!

Jag ligger fortfarande i sängen i ett mörkt sovrum. Espen sover bredvid mig. Han somnade med oss 22.30 igår så förstår att han är trött! 

I lördags var ju Julia här och vi hade lite spakväll i källaren. Vi badade först och invigde poolen som var typ 30 grader och helt sjukt varm och skön och sen bastade vi med ansiktsmask och drack fanta! Sen blev vi ju så galet hungriga såklart så mjukisarna åkte på, charken åkte fram och så låg vi i soffan och slötittade på Första dejten och fnissade ikapp. Så nice lördag! Tack vännen❤️

Dagens planer!
Jag ska börja julpynta and I don't care what you think! 

- Blir så HIMLA glad när ni trycker på hjärtat -

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-11-20 08:19:10

Kliar i mina fingrar med... Sugen på att sätta upp ljusstakar osv 😍 börjat pimpa trädgården med ljusslingor ☺️

Svar: Ja men det kliar ju något hemskt alltså!! Men advent är ju snart så det borde vara okej med stjärnor i fönstrens ju ;)) Åh vad härligt! Så fint med ljusslingor ute nu när snön kommit också!! Kram
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Tess

Publicerad 2017-11-20 14:33:22

Det ser fantastiskt gott ut! :)

Svar: Ja, åh charkisar in my heart😍
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Publicerad 2017-11-20 16:18:38

Åh, lät verkligen underbart!

Svar: Det var verkligen det😍 bada och basta är balsam för själen brukar min pappa säga;)
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Julia

Publicerad 2017-11-23 23:52:32

Tack själv min fina vän! ❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela