Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Äntligen är tavlan uppe!

Publicerad 2017-11-10 09:07:54 i Livet, Vårt hem,

Har äntligen ramat in den planschen som legat så länge och väntat. "Lisa & Sebastian Larsson, Bjertorp Slott, 14/2 2017". Lite cheesy men så fin ändå tycker vi! Den känns lite ensam där på den stora väggen så funderar på om jag ska försöka göra ett snyggt arrangemang med lite andra tavlor kanske. Har ju en sådan beslutsångest när det kommer till sådant dock haha. Har någon tips så mottages detta gärna!
 
Egentligen skrev jag detta inlägg igår men på någon vänster så pulicerades det inte. Skrev att jag var så taggad för att hela familjen skulle åka till Stockholm idag på en wekend. Men igår blev Espen så hemskt febrig så vi ringde hotellet och avbokade. Så sjukt tråkigt såklart men vad gör man inte för sina små? Nu är han piggare och leker men är inte så sugen på mat. Tips på vas som kan slinka ner tas emot! Febern har gått från 39,9 igår till 38,4 idag. Vi ser redan på andra filmen för idag. Espen har fastnat för Air Bud och sitter här och klappar med och hejar och samtidigt trycker sig mot mig. Lillen alltså<3 Nej idag blir en riktig mysadag hemma. Med undantag att jagb behöver åka och handla alvedon samt mat då hela kylskåpet ekar tomt, trodde ju att vi skulle vara borta hela helgen hehe...
 
Trevlig fredag på er andra! Hoppas ni slipper sjukdomar nu till helgen!

Kommentarer

Postat av: veckomagasinet Anne von Porat

Publicerad 2017-11-10 14:00:00

wow så snygg tavlan är

Svar: Tack snälla!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Linnéa

Publicerad 2017-11-10 16:02:10

Grått är så stilrent!

Svar: Ja visst är det! Så skönt i ett sovrum också!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela