Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Amaryllisens dag

Publicerad 2017-11-19 16:15:29 i Blomster,

I samarbete med Bellas Blommor. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Grattis amaryllisen på din dag! Det var ju himla passande att jag fick några i min veckobukett från Bellas Blommor i fredags! Denna gröna och persikofärgade dröm. Herregud vilken fin! Så nice att få en bukett som är lite uppfinningsrik sådär. Perfekt mix med inslag av tall också. I LIKE!   

Efter en förmiddag fylld med städ och uppläggning av gardiner inväntar vi nu mannen i huset som är och storhandlar. Vi ska laga ryggbiff, hasselbackspotatis och kantarellsås ikväll😍

Kramis på er!

- Blir SÅ glad när ni trycker på hjärtat❤️ -

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2017-11-19 17:15:21

Fina blommor

Svar: Tack snälla så nöjd😍
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Publicerad 2017-11-19 18:49:12

Super vackert! Jag har också flera amaryllisar hemma både i snitt och i kruka - så vackra!

Svar: Ja men dem är ju verkligen det! Ska införskaffa mig i kruka nu när julen närmar sig också😍
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Petra Gashi

Publicerad 2017-12-05 20:55:14

Vacker amaryllisbukett! Härligt vild! Glömmer hela tiden bort att man kan göra låga buketter av dem också ju! :P Måste göra nåt sånt på jobbet i morn! XD

Svar: Visst är den underbar😍 ja det får du göra ☺️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela