Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Måndag = shopping

Publicerad 2017-05-08 15:57:40 i Barnkläder, Materiella ting,

Idag blev vi lite uttråkade här hemma så vi backade vagnen och väskan och gick hem till Jennifer, Leona och Elton och hängde en stund. Sedan gick vi alla ner på stan och kikade lite. Köpte en så fin t-shirt på Kappahl till Espen förra veckan och blev sugen på att kika lite mer där. Han har gått upp till lite större barn i storleken och det öppnar ju dörrarna till en massa roliga kläder! Espen har inte haft en body på sig på länge nu och jag är inte så mycket för att köpa för gulliga och bebisaktiga kläder till honom längre. Han är så fin i "vanliga" kläder. Så ja nu är det helt plötsligt jättekul att handla kläder till honom när man kan kika på andra avdelningar ;) 
 
Köpte dessa två fina t-shirtarna på Kappahl! Fina va? Espen passar så sjukt bra i blått också! Han kan ha 86/92 nu. helt sjukt vad stor han börjat bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela