Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Frukttallrik i solen

Publicerad 2017-05-27 12:58:29 i Livet,

God dag i värmen! 


Espen sover lunch i sin säng i bara blöja och jag tog tillfället i akt att slänga mig i solstolen på balkongen. Man får inte många chanser till det som morsa haha. Nu ska det fram solkräm, solhattar, täckande kläder och hela schudderullan innan man kan öppna ytterdörren😎

Jag har iallafall precis avnjutit en stor skål med färsk frukt. Hallon, jordgubbar, banan och kiwi. Satt riktigt bra!

Ligger här och svettas och funderar på om jag ska gå in och lägga mig och sova en blund jag med. Är ju så konstant trött hela tiden att det är helt sjukt. Men då känner jag mig så jäkla tråkig. Nu nät jag t ex får chansen att slänga mig i solen en stund. Hmm 5 minuter till, sen kanske jag intar sängen och sluter ögonen i några munter och ser när bubbis bestämmer sig för att vakna igen. 

Och innan klockan slår 15 ska vi hämta vår nya barnvagn 😍 så taggad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela