Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Eftermiddagsmys

Publicerad 2017-05-15 16:30:16 i Bebis, Livet,

Nu har Espen fått gröt i magen och det står det Pippi på schemat och mys i soffan. Den femte maskinen av tvätt tvättas för idag pheuw... Nu är det tomt i tvättkorgarna.
 
Vi hämtade ut ett paket från Jollyroom för en stund sedan på Hemköp. Och när jag kom hem märkte jag att hela ena sidan av paketet var täckt i blå färg?! Tänk dig typ blått bläck fast mer rinnigt. Anledningen till att jag märkte det var för att jag var blå om fingrarna. Fick panik att jag hade fått på min handväska eller mina kläder. Men jag klarade mig! Annars hade jag bannemig åkt tillbaka och klagat... Kände mig som en kirurg när jag skulle få upp paketet utan att få färg överallt. Lyckades vrida påsen ut och in och slapp mer färg på händerna. TUR att jag inte hade mer på fingrarna. Håller alltid i vår vita dörr när jag tar av skorna, så ja, det hade inte blivit fint nu när vi sålt huset och allt... 
 
Många inlägg idag hehe, vi har ju nästan bara varit hemma och plockat och lekt idag så då har jag kunnat pilla lite på datorn ocksp vilket är roligt!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-05-16 10:40:08

De gosedjuren är så himla fina 😍

Svar: Ja verkligen😍
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela