Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Mysläge

Publicerad 2017-03-24 10:23:00 i Bebis, Livet,

Igår lagade ju Sebbe maten så jag behövde inte greja något alls innan han kom hem så då låg jag och Espen i soffan och kollade på Bolibompa. Alltså nu kanske jag är puckad, men när jag var liten gick Bilibompa varje kväll klockan 18 eller?? Men nu går det bara vissa dagar? Inte kommit in i den rytmen iallafall så vi använder playen. Inte ofta vi kollar på "tv" längre. Allt finns ju att se när man vill. Mycket smidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela