Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Monday flowers

Publicerad 2017-03-20 12:00:00 i Livet, Vårt hem,

Måndagsbuketten är på plats! Hoppas liljorna lyckas slå ut lite till imorgon då vi har visning igen! 
 
Idag har vi hunnit med mycket och klockan är bara 12. Jag har tagit prover för att kolla om jag är känslig mot gluten, vi har storhandlat, varit på jobbet och sagt hej till pappa Sebbe, lovade Sebbe att köpa nya strumpor till honom så det har jag gjort, snackat med Agnes lite på Lokaal och köpt blommor hos tjejerna på Bellas! Nu ska vi bara pilla lite här hemma och vid 3 drar vi oss mot Götene och fika med Amanda och Hilda! Ska bli himla trevligt!!
 
Hoppas du får en fin dag även fast vi vaknade med snö på backen! Tur att det ska bli många plusgrader i veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela