Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Gofrukost en solig söndag

Publicerad 2017-03-26 10:09:21 i Frukost, Livet,

Underbar frukost har vi fått i oss denna morgon. Dem glutenfria bullarna var väldigt godkända kan jag lova! Mums! Nu ska jag surpla upp resten av mitt kaffe och sen ska vi klä på oss och gå på en promenad i skogen:) Espen har redan börjat plocka fram sina ytterkläder och ger dem till pappa som ligger i soffan haha... och nu blev han ledsen för att vi inte ska gå ut riktigt än... Livet hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela