Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Fresh tulips

Publicerad 2017-03-17 14:58:00 i Vårt hem,

Inlägget innehåller adlinks.
Idag har vi haft visning på vårt hus. (Därav den enorma skålen frukt haha)Håller tummarna ordentligt!! Hämtade färska, krispiga tulpaner på jobbet och gjorde fint hemma hela förmiddagen. Så nu har vi ett väldigt städat hem i helgen vilket känns skönt! Älskar min vas från Klong. Perfekt för tulpaner! Finns bl a här! (adlink)
 
Mindre roligt är att min mage krånglar idag igen. Är så öm... Skulle ut och äta egentligen med vänner men pallar fan inte. Nej nog om min förbannade mage. Ska försöka få en härlig helg ändå! Ska gå och köpte en så fin klänning imorgon som Jennika hängt undan till mig på La Rami. Blev kär. Så chill och så Lisa!!
 
Nu har jag slängt i mig en skål havregrynsgröt med hemmagjord äppelmos till lunch. Espen har sovit länge men verkar vakna till liv nu.
 
Hoppas du har en trevlig fredag! 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2017-03-18 14:06:18

SÅ fina tulpaner!

Svar: Visst är dem underbara! Så cool färg på nåt sätt!
Lisa Jungqvist Larsson - Mat, bak och livets goda!

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-03-18 20:08:14

Vi håller på och budar på nyss hus just nu med, så hela denna helgen är fokus på att rensa och preppa inför eventuell försäljning. Jisses vad mkt man samlar på sig! :) Men längtar efter om det kan bli försäljning och få homestyla inför foton/visning med! :)

Svar: Ja Sebbe skvallrade då han pratat med din make!:) vad roligt!! Hoppas allt går vägen! Haha ja man gör ju det... Men skönt att rensa lite också. Ja det är ju faktiskt väldigt roligt!!:) Stort lycka till!
Lisa Jungqvist Larsson - Mat, bak och livets goda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela