Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Bumble and bumble pret-á-powder

Publicerad 2017-03-22 08:02:00 i Materiella ting, Skönhet,

Inlägget innehåller adlinks.
Häromdagen införskaffades detta torrschampo från Bumble and bumble. Läst lite om det på nätet och hört att det ska vara bra! Lite tricky att gå från spray till en flaska som man häller i handen men ska nog få in tekniken snart! Bara använt det en gång hittills och det var igår då det ösregnade ute. Sååå det gjorde nog inte produkten rättvis direkt hehe. Jag köpte det hos min frisör på Lokaal här i Skövde men finns även att beställa här(adlink) och här (adlink).

Kommentarer

Postat av: Emma - mode - mamma

Publicerad 2017-03-22 08:11:56

Har hört om men inte provat! =)

Svar: Inte jag heller så ska bli kul att testa nåt nytt:)
Lisa Jungqvist Larsson - Mat, bak och livets goda!

Postat av: Carolin

Publicerad 2017-03-22 08:26:43

Aldrig provat :)

Svar: Inte jag heller. Ska bli intressant att se om dem är bättre än dem vanliga batiste😉
Lisa Jungqvist Larsson - Mat, bak och livets goda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela