Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Att välja kök...

Publicerad 2017-03-30 07:35:00 i Vårt hem,

Vi ska ju flytta till en lägenhet där vi ska göra om bl a köket. Det är Sebastians familj som köpt en fastighet ihop varav vi ska bo i en av lägenheterna. Så i framtiden kanske någon annan i familjen vill bo där så då måste alla komma överrens om vilket kök som ska finnas där. Det ska vara tidlöst och av bra kvalité. Alla är inställda på ett lite lantligare kök och inte ett för modernt. Vi har fått en offert och ritning från bl a Ballingslöv. Men igår kom jag in på Marbodal som jag tyckte var väldigt fint också! Här är två olika kök med olika utförande som vi tycker är fina! Det ska nog inte vara kritvitt köket men ljust och fräscht. Ballingslöv har en färg som heter pärlgrå. Den ser vit ut men lägger man den mot en vit lucka så är den liiiite, lite gråare. 
 
Marbodal:
 
Ballingslöv:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela