Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Att gå ut är det bästa han vet...

Publicerad 2017-03-23 18:11:53 i Bebis,

Alltså så många gånger per dag som Espen hämtar sina skor och vill gå ut. Gärna precis när vi kommit in eller som på bilden, när han precis ätit frukost och fortfarande har pyjamas på sig. Gullungen, han blir sååååå arg om jag ställer undan skorna. Oftast sätter han sig i hallen på rumpan och väntar på att jag ska klä på honom. Och kommer jag inte och gör som han vill då tar det inte lång tid innan jag får höra det;) Idag har vi varit ute och gått och handlat och grejat fyra gånger så det är liksom inte så att han inte fått röra på sina små ben. Han tycker det är så roligt helt enkelt, vilket såklart är hur kul som helst!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-03-23 20:23:20

Så söt han är! Haha sådär höll Melker på som liten med, satte på mig mina fula foppatofflor medan jag åt frukost vid vår köksö.. :) Vi skulle UT jämt! :)

Svar: Haha ja det kanske är en period vissa har😉 han somnar isf ganska lätt när han har varit ute och härjat på dagen😂
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela