Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Tisdagsblommor

Publicerad 2017-06-27 18:04:52 i Blomster,

Idag unnande jag mig en underbar bukett i persikofĂ€rg🌾 sĂ„ vacker! 


Espen har blivit megaförkyld sĂ„ vi har tagit det lugnt idag. Var pĂ„ stan en snabbis och hĂ€mtade en bok jag bestĂ€llt och köpte med indiskt hem. Första gĂ„ngen jag testade den indiska restaurangen i Skövde. SkĂ€ms... men dit kommer jag gĂ„ igen! JĂ€ttegott var det! Pch tjejerna som jobbade var sĂ„ gulliga. 

Nu vankas det grillad entrecote. Mannen i huset ska laga middagen ikvĂ€ll. Och jag ska ta en dusch och skölja av allt dreggel och snor jag har pĂ„ mig😉

God kvÀll pÄ er!

PS. Glöm inte att trycka pĂ„ det lilla hjĂ€rtat. DĂ„ blir jag glad!❀

Kommentarer

Postat av: Isa Bylund

Publicerad 2017-06-27 20:59:57

Typiskt bra grej som gör en tisdag lite finare :))

Svar: Ja men eller hur! Blommor fĂ„r mig alltid pĂ„ bĂ€ttre humörâ˜ș
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

VĂ€lkommen till min lilla bloggis! Mitt namn Ă€r Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv bestĂ„r av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta frĂ„n vĂ„rt fina hus för nya Ă€ventyr nĂ„gon annanstans. HĂ€ng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela