Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Tankar om vårt nya badrum

Publicerad 2017-06-28 20:13:52 i Livet, Renovering, Vårt hem,

Idag har jag varit hos R-Golv här i Skövde och diskuterat vårt badrum. Dem ska fixa kakel och klinkers och hela baletten. Vi kom idag fram till nåt som jag tror kan bli vääääldigt snyggt och tidlöst! 

Först och främst så valde vi detta vita kakel att ha på väggen och det grå på golvet. Men emellan dessa ska det nog vara en bröstpanel i samma stil som på bilden nedan. 

Mathias som hjälper oss tyckte att panelen skulle gå i ljusare grå så att allt går ihop fint. Det höll jag med om! Dock har vi över tre meters takhöjd så vi ska nog ha en lite högre panel så det inte blir för mycket kakel. 

Imorgon hoppas jag på att få offerten på denna kommod. Fick en ritning och den var 210 cm bred med dubbla handfat som på bilden. Tanken är att denna ska vara i samma färg som panelen då. 

Sist men inte minst klurar vi på vilken sorts badkar vi vill ha. Detta är ett alternativ! Eller om vi ska ha ett lite modernare. Sebbes syrra har jäkligt snygga badkar i deras hus!


Vad tror ni om det??😍 Framöver kommer det nog komma mycket som har med renoveringen att göra. Hoppas ni tycker det är roligt!😘 

PS. Glöm inte att trycka på hjärtat om vill veta mer om vår renovering!❤️

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2017-10-10 11:59:04

Hej,
fina bilder du har på er lägenhet. Vi håller också på att bygga om och renovera en villa. Ser din kommod och undrar varifrån ni har beställt den ?

Svar: Tack snälla du! Den är från Kitchen & Beyond:) Hon gör måttbeställda grejer vilket är kanon!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela