Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Gårdagens pannkaksfrukost

Publicerad 2017-06-16 08:55:00 i Frukost, Livet,

Igår morse kom Jennika hem och åt frukost med mig och Espen. Och oj vad trevligt vi hade det! Pratade drömmar, framtid och hur vi ska gå tillväga för att komma dit! Hon peppade mig till att starta en öppen instagram till min blogg tex! Kanske inte verkar så jobbigt men ibland får man ju den där lilla rösten som säger "nej men varför ska du synas för?"  Men jo det ska jag för jag tycker att min blogg är fin och rolig att hålla på med! Så varför ska inte jag få synas och höras?!☺️💪🏽


För övrigt gick vi förbi vår nya lägenhet och ju närmre vi kommer nu tidsmässigt så blir jag så sjukt taggad!!! Om bara några veckor ska dem börja renovera liksom och innan augusti är slut så kommer vi bo där!! Gaaah så laddad. Mest taggad är jag på köket. Alltså wow kommer bli helt sjukt fint😍

Glöm inte trycka på hjärtat om du gillar inlägget!❤️

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2017-06-16 09:30:07

Vilken härlig blogg du har!

Postat av: Sriwanna Salomonsson

Publicerad 2017-06-16 09:31:36

Att prata drömmar och framtid är så himla göttigt tycker jag :-) heja dig!

Svar: Ja så himla befriande! Tack!!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2017-06-16 22:05:00

men hur gott!!

Svar: Ja verkligen!!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Sanna

Publicerad 2017-06-16 22:58:05

Såg jättegott ut! Kolla gärna in mitt senaste inlägg också!

Svar: Ja det slår aldrig fel👌🏽
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Anna - Fotograf & Rovfågeltränare

Publicerad 2017-06-20 20:45:54

Pannkaksfrukost är ju en av de bästa sakerna som finns i livet. Tillsammans med framtidsprat så blir det oslagbart!

Svar: Du ht så rätt så!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Sanna

Publicerad 2017-06-20 21:35:49

Ser jättegott ut! Kolla gärna in mina senaste inlägg också!

Postat av: Helena

Publicerad 2017-06-20 21:55:39

Men HUR gott?! Bästa frukosten!

Svar: Ja det är ju verkligen det😍
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Felicia

Publicerad 2017-06-24 13:50:35

Mysiga bilder!

Svar: Tack☺️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela