Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En tur till Gullholmen

Publicerad 2017-06-26 20:33:00 i Livet,

Idag har jag och Espen varit på tur pch besökt mina föräldrar som hyrt en stuga på Gullholmen denna vecka. Allt var sååå fint och vi hade verkligen tur med vädret☀️Så härligt att drömma sig bort bland alla gulliga hus som ligger tätt ihop. 
 
Vi var vid en liten strandkant där Espen gärna badade i saltvattnet och så åt vi supergod lunch och avslutande med glass från kiosken i hamnen innan vi tog båten tillbaka till fastlandet med min syster, bror och hans tjej. Alice, min syster, åkte hem med mig och Espen. 
 
Espen somnade i två timmar nu på kvällen och vaknade och var ledsen. Märkte varför när jag kom hem. Han var helt kissevåt stackaren genom pyjamasen och allt😢 jag hade väl satt hans blöja lite konstigt... Så nu har vi en vääääldigt pigg kille här hemma och lägger oss nog inte än på några timmar haha...

PS. Glöm inte trycka på det lilla hjärtat så vet jag vilka inlägg ni gillar❤️

Kommentarer

Postat av: Rebecca Adnell

Publicerad 2017-06-27 10:05:58

Ser verkligen härligt ut :D

Svar: Ja det var såååå härligt verkligen!! :D Doften av saltvatten är ju så mysig!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: ISA

Publicerad 2017-06-27 11:31:42

det här inlägget var superhärligt! Jag delar det på startsidan på blogg.se, hoppas det känns kul :)

Svar: Åh tack! Vore superkul ju😍
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Meg

Publicerad 2017-07-03 11:34:10

men åh vad fint! vilken idyll!

Svar: Visst är det!! Riktigt sommartips! Så mysigt verkligen!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2017-07-03 13:57:07

Så vackert!

Postat av: Jasmine

Publicerad 2017-07-03 21:34:22

Västkusten är något av det vackraste! Jag är själv uppvuxen i Göteborgs Södra skärgård och kan så klart inte annat än sakna dagarna med havet så nära intill. Ska bli fint att åka hem till Västkusten och hälsa på familjen senare i sommar. :)
Kram

Svar: Åh wow vilken idyllisk miljö att växa upp i! Ja det är verkligen nåt speciellt med västkusten! Doften av havet är ju så lugnande också. Hängde mycket på Klädesholmen när jag var yngre. Fina minnen att bära med sig! Hoppas du för en underbar sommar med familjen☀️ KRAM
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Marie Bergman

Publicerad 2017-07-04 21:12:48

Ser jättemysigt ut :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2017-07-06 09:23:59

Gullholmen är ju bara sååå fint!

Svar: Ja verkligen!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2017-07-08 20:25:35

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack ska du ha!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela