Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Babyshower

Publicerad 2017-06-11 08:39:40 i Bebis, Livet,

Här kommer en riktig bildbomb från babyshowern igår för Linne💕! Det var så mysigt pyntat och fixat! Och det var TVÅ små bebisar där. En som var en vecka och en som var tre månader. Trodde inte jag skulle bli så bebissjuk. Shit var nog lite pinsam t o m, frågade om jag fick hålla osv😳 haha ooops...


Som ni ser på sista bilden så pillar Anna med en mobil till bebisen (som hon gjort själv). Så rolig grej! Vi fick skriva på små droppar utklippta i papper och gissa bebisens kön, längd, vikt och datum. Och sen klistrades dessa på den lilla mobilen. Tips om nån av er ska ha babyshower för nån snart 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela