Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Välkommen målaren

Publicerad 2017-07-04 17:54:09 i Renovering,

Idag har vår målaren börjat med förarbetet. Eftersom det är semestertider precis när vi behöver hjälp som mest så kommer allt med renoveringen bli utdragen. Men det blir som det blir! Känns kul att vi är igång😍 Målaren verkar grym och är jättetrevlig och det gillar jag! 


Har även lagt ut en massa grejer på blocket idag. Bubbelbadkar, WC-stolar samt ett Kvänumkök😉 så om nån vill ha ett Kvänumkök för 15 000 med alla vitvaror så kan ni kolla länken nedan! 

Kvänumkök till salu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela